Masz wątpliwości?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania

Ile razy mogę skorzystać z Test Day?
Z usługi Test Day możesz skorzystać wyłącznie jeden raz.
Tak, wystarczy że w zakładce „Kup karnet” wybierzesz bezpłatny karnet „Test Day”, odpowiedni termin, a następnie zarejestrujesz konto.
Zabierz ze sobą wygodne obuwie, strój sportowy, ręcznik i pozytywne nastawienie – my zadbamy o całą resztę.
Wystarczy, że wypełnisz formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej, a w ciągu 24h skontaktujemy się z Tobą i wspólnie ustalimy odpowiedni termin.
Tak, w ramach Test Day możesz dodatkowo korzystać z Klubu przez okres całego dnia.
Nie, zadzwoń do nas lub napisz za pośrednictwem Facebook`a, a przełożymy Twój Test Day na inny termin.
Czy Dobry Start jest usługą dodatkowo płatną?
Dobry Start to bezpłatny program, który dajemy w prezencie każdemu nowemu Klubowiczowi.
Tak, Dobry Start jest usługą przeznaczoną dla nowych Klubowiczów, pomocną w określeniu poziomu sprawności, własnego celu oraz niezbędnych do jego realizacji kroków. Oczywiście zalecamy regularne kontrole swojego poziomu sprawności oraz postępów w realizacji celu. Wszystkie te czynności można wykonać z trenerami Gym Support w naszych Klubach.
Tak, możesz umówić termin wizyty w ramach Dobrego Startu również na sobotę lub niedzielę.
Tak, w ramach Dobrego Startu możesz dodatkowo skorzystać z klubu przez okres całego dnia.
Tak, możesz nas o tym poinformować telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem Messengera, najpóźniej do 3 h przed umówionym terminem.
Jak zapisać się na zajęcia grupowe?

Zapis na zajęcia odbywa się przez Profil Klubowicza na stronie internetowej www.organicfitness.pl lub przez aplikację efitness.

Zapisy na zajęcia rozpoczynają się 7 dni przed zajęciami.
Klient rezygnujący z zajęć grupowych, zobowiązany jest do odwołania dokonanej rezerwacji co najmniej na 3 godziny przed rozpoczęciem zajęć. Jeżeli niezastosowanie się do obowiązku nastąpi trzykrotnie w okresie 1 miesiąca możliwość zapisania się na zajęcia zostanie zablokowana na kolejne 7 dni.
Klubowicz zobowiązany jest do odebrania rezerwacji w recepcji klubu najpóźniej na 5 minut przed godziną rozpoczęcia zajęć, na które się zapisał. W przypadku braku dochowania powyższego terminu rezerwacja zostaje anulowana, a wstęp na zajęcia mają osoby zapisane kolejno na liście rezerwowej.
Czym jest trening personalny?
Trening personalny to trening indywidualny z Trenerem Personalnym – jest to czas poświęcony Tobie i Twoim potrzebom. Ćwiczenia dopasowane są do Twojego stylu życia, kondycji i celu jaki chcesz osiągnąć.
Odpowiedni dobór ćwiczeń i technika ich wykonywania jest bardzo ważna. Od tych czynników zależy czy czas spędzony na siłowni przyniesie oczekiwane efekty czy nie. Trening personalny z osobistym trenerem to czas wyłącznie dla Ciebie. Trener skupia się tylko na Twoich oczekiwaniach, Twoich celach, Twoim ciele i Twojej psychice. Taki trening jest bardzo efektywny i znacznie skraca czas potrzebny do osiągnięcia celu.
Pojedynczy trening personalny trwa 60 minut.

Koszt pojedynczego treningu personalnego to 180 zł. W ramach pakietów cena jednostkowa treningu personalnego spada – przy największych pakietach nawet do 100 zł. Szczegółowy cennik usług dodatkowych znajdziesz tutaj.

Tak, nasi trenerzy rozpisują 30-dniowe plany treningowe po spotkaniu połączonym z konsultacją. Wystarczy, że zgłosisz się do Recepcji wybranego Klubu, a ustalimy wszystkie szczegóły.
Jakie karty partnerskie są honorowane w Organic Fitness?
Zapraszamy użytkowników systemów: Multisport, Fit Profit, OKSystem (Medicover Sport) oraz PZU Sport.
Wystarczy, że bezpłatnie zarejestrujesz kartę w strefie zakupowej. Aby w nią wejść wystarczy, że klikniesz w poniższy link i wybierzesz interesujący Cię klub.
Kup karnet
Mam 16 lat. Czy mogę zostać klubowiczem Organic Fitness?
Osoba małoletnia, która ukończyła lat 16, może zostać Klubowiczem za zgodą swoich rodziców lub przedstawicieli ustawowych. Zgoda musi zostać wyrażona w formie pisemnej podczas osobistej wizyty opiekuna w klubie.
Nie, zapis do klubu odbywa się przez formularz na stronie internetowej www.organicfitness.pl. Podczas pierwszej wizyty w klubie zapraszamy do recepcji po odbiór karty członkowskiej.
Wypowiedzenie należy złożyć osobiście w recepcji klubu lub poprzez wysłanie skanu formularza wypowiedzenia na skrzynkę mailową klubu.
Okres wypowiedzenia to jeden miesiąc.
Nie ma ograniczeń. Możesz pojawiać się u nas codziennie.

Duplikat karty klubowicza otrzymasz w naszej recepcji. Koszt duplikatu to 25 zł brutto.

Tak. Każdy nowy Klubowicz może skorzystać z usługi Dobry Start, która pomaga w określeniu poziomu sprawności, własnego celu oraz niezbędnych do jego realizacji kroków. Co więcej, jeżeli będziesz potrzebować asekuracji, kontroli techniki lub porady treningowej możesz liczyć na naszych trenerów floorowych.
Wszystkie nasze kluby otwarte są od 6:00 do 23:00 od poniedziałku do piątku oraz w weekendy od 8:00 do 20:00.
Najważniejszą rzeczą jest dowód osobisty. Pamiętaj także o butach sportowych na zmianę i własnym ręczniku.
Tak, oczywiście. Zapraszamy na naszą stronę www.organicfitness.pl w celu wypełnienia formularza Test Day. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy datę wizyty.
W każdym naszym klubie znajduje się kilkanaście stanowisk do higienicznej dezynfekcji rąk, a także stoiska z ręcznikami papierowymi i płynami do dezynfekcji sprzętu.
Tak, jeżeli jesteś posiadaczem karnetu z opcją Multiclub.
W naszej sieci nie ma możliwości przeniesienia karnetu na inną osobę.
Tak, klubowicze zobowiązani się do posiadania własnej kłódki.
Nie, z szafek w szatniach można korzystać wyłącznie w trakcie treningu. Nie ma możliwości pozostawiania rzeczy.
Jeżeli nie możesz korzystać z naszych usług z powodów zdrowotnych skontaktuj się z recepcją Twojego klubu – zawiesimy Twój karnet bezpłatnie.
W przypadku pojawienia się problemów z logowaniem bądź rejestracją zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z wybranym klubem – pomożemy Ci!
Blokada zapisów na zajęcia znika po 3 tygodniach. Pamiętaj, że Twoim obowiązkiem jest wypisanie się z zajęć, jeżeli wiesz, że nie będziesz mógł w nich uczestniczyć. Można to zrobić do 3 godzin przed rozpoczęciem zajęć.
Jeśli masz problem z rejestracją karty płatniczej skontaktuj się z recepcją swojego klubu – wspólnie przejdziemy przez cały proces. Może się okazać, że będziesz musiał skontaktować się ze swoim bankiem w celu zmiany ustawień na koncie bankowym.
To proste! Porozmawiaj z nami w klubie, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo – razem ustalimy termin Twojego spotkania z trenerem.
Super, pomożemy Ci w tym! W każdym naszym klubie możesz skorzystać z pomocy specjalisty – zgłoś się w recepcji wybranego klubu, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo drogą e-mail w celu poznania i ustalenia szczegółów.
Tak, wszyscy Klubowicze mają dostęp do bezpłatnego Wi-Fi. Zgłoś się do recepcji swojego klubu, by otrzymać hasło.

Nie ma odpowiedzi na twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami chętnie pomożemy