Organic Fitness Logo
masz wątpliwości?

Najczęściej zadawane pytaniaa

  • Wszystkie
  • Obsługa klienta
  • Karty partnerów
  • Aktualne promocje
  • Zajęcia grupowe

Mam 16 lat. Czy mogę zostać klubowiczem Organic Fitness?

Tak, ale w tym przypadku potrzebna jest pisemna zgoda rodzica lub opiekuna prawnego. Dolna granica wieku klubowicza to 16 lat.

Czy, aby zapisać się do klubu Organic Fitness, muszę pojawić się w recepcji osobiście?

Nie, zapis do klubu odbywa się przez formularz na stronie internetowej www.organicfitness.pl. Podczas pierwszej wizyty w klubie zapraszamy do recepcji po odbiór karty członkowskiej.

W jaki sposób złożyć wypowiedzenie?

Wypowiedzenie należy złożyć osobiście w recepcji klubu lub poprzez wysłanie skanu formularza wypowiedzenia na skrzynkę mailową klubu.

Jaki jest okres wypowiedzenia?

Okres wypowiedzenia to jeden miesiąc.

Jakie karty partnerskie są honorowane w Organic Fitness?

Zapraszamy użytkowników systemów: Multisport, Fit Profit, OKSystem (Medicover Sport) oraz PZU Sport.

Jak zapisać się na zajęcia grupowe?

Zapis na zajęcia odbywa się przez Profil Klubowicza na stronie internetowej www.organicfitness.pl lub przez aplikację efitness.

Kiedy można zapisać się na zajęcia?

Zapisy na zajęcia rozpoczynają się 7 dni przed zajęciami.

Nie zdążę na zajęcia. Czy mogę się wypisać?

Wypisanie z zajęć grupowych możliwe jest do 3 godzin przed ich rozpoczęciem poprzez profil klubowicza na stronie internetowej www.organicfitness.pl lub przez aplikację efitness. Trzykrotne niestawienie się na zajęciach w ciągu 30 dni skutkuje blokadą zapisów na zajęcia na jeden miesiąc.

Jestem zapisany na zajęcia grupowe. Czy przed rozpoczęciem treningu muszę potwierdzić obecność?

Tak, przed rozpoczęciem treningu należy zgłosić się do recepcji żeton. Nie może to nastąpić później niż 5 minut przed rozpoczęciem zajęć.

Jestem klubowiczem Organic Fitness. Jak często mogę trenować?

Nie ma ograniczeń. Możesz pojawiać się u nas codziennie.

Zgubiłem kartę klubowicza. Co robić?

Duplikat karty klubowicza otrzymasz w naszej recepcji. Koszt duplikatu to 20 zł brutto.

Zapisałem się do klubu, ale nigdy wcześniej nie trenowałem. Czy mogę liczyć na pomoc?

Oczywiście. W naszym klubie dostępni są trenerzy, którzy są zawsze do Twojej dyspozycji. Dodatkowo zapraszamy do kontaktu z recepcją w celu umówienia treningu wprowadzającego.

Jakie są godziny otwarcia klubu?

Wszystkie nasze kluby otwarte są od 6:00 do 23:00 od poniedziałku do piątku oraz w weekendy od 8:00 do 20:00.

Wybieram się do Was pierwszy raz. Co muszę zabrać ze sobą?

Najważniejszą rzeczą jest dowód osobisty. Pamiętaj także o butach sportowych na zmianę i własnym ręczniku.

Czy mogę skorzystać z darmowego wejścia?

Tak, oczywiście. Zapraszamy na naszą stronę www.organicfitness.pl w celu wypełnienia formularza Test Day. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy datę wizyty.

Czy w Organic Fitness dostępne są środki do dezynfekcji?

W każdym naszym klubie znajduje się kilkanaście stanowisk do higienicznej dezynfekcji rąk, a także stoiska z ręcznikami papierowymi i płynami do dezynfekcji sprzętu.

Czy możliwe jest zamrożenie karnetu?

Tak, koszt zamrożenia do 19.90 zł miesięcznie. Zamrożenie nie może być krótsze niż jeden miesiąc.

Jestem klubowiczem Organic Fitness. Czy mogę trenować w każdym klubie sieci?

Tak, jeżeli jesteś posiadaczem karnetu z opcją Multiclub.

Czy mogę przenieść swój karnet na inną osobę?

W naszej sieci nie ma możliwości przeniesienia karnetu na inną osobę.

Czy w klubach Organic Fitness szafki zamykane są na kłódki?

Tak, klubowicze zobowiązani się do posiadania własnej kłódki.

Czy mogę zostawić rzeczy w szafce na noc?

Nie, z szafek w szatniach można korzystać wyłącznie w trakcie treningu. Nie ma możliwości pozostawiania rzeczy.

Mam problemy zdrowotne, chcę zawiesić karnet.

Jeżeli nie możesz korzystać z naszych usług z powodów zdrowotnych skontaktuj się z recepcją Twojego klubu – zawiesimy Twój karnet bezpłatnie.

Mam problem z logowaniem / rejestracją swojego konta.

W przypadku pojawienia się problemów z logowaniem bądź rejestracją zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z wybranym klubem - pomożemy Ci! Dane kontaktowe do wybranej lokalizacji znajdziesz tutaj: https://organicfitness.pl/nasze-kluby/

Nie mogę zapisać się na zajęcia. Mam zablokowane konto.

Blokada zapisów na zajęcia znika po 3 tygodniach. Pamiętaj, że Twoim obowiązkiem jest wypisanie się z zajęć, jeżeli wiesz, że nie będziesz mógł w nich uczestniczyć. Można to zrobić do 3 godzin przed rozpoczęciem zajęć.

Mam problem z rejestracją karty płatniczej.

Jeśli masz problem z rejestracją karty płatniczej skontaktuj się z recepcją swojego klubu - wspólnie przejdziemy przez cały proces. Może się okazać, że będziesz musiał skontaktować się ze swoim bankiem w celu zmiany ustawień na koncie bankowym.

Mam kartę Partnera - jak mogę w pełni korzystać z klubu?

Wystarczy, że bezpłatnie zarejestrujesz kartę w strefie zakupowej. Aby w nią wejść wystarczy, że klikniesz w poniższy link i wybierzesz interesujący Cię klub. https://organicfitness.pl/kup-teraz/

Jestem nowym członkiem Organic Fitness. W jaki sposób mogę skorzystać z profesjonalnego wprowadzenia „Dobry Start” ?

To proste! Porozmawiaj z nami w klubie, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo - razem ustalimy termin Twojego spotkania z trenerem. Dane kontaktowe do swojego klubu znajdziesz tutaj: https://organicfitness.pl/nasze-kluby/.

Chcę wykupić usługę dodatkową typu trening personalny, dieta, fizjoterapia.

Super, pomożemy Ci w tym! W każdym naszym klubie możesz skorzystać z pomocy specjalisty – zgłoś się w recepcji wybranego klubu, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo drogą e-mail w celu poznania i ustalenia szczegółów. Dane kontaktowe do swojego klubu znajdziesz tutaj: https://organicfitness.pl/nasze-kluby/

Czy w klubie jest Wi-Fi?

Tak, wszyscy Klubowicze mają dostęp do bezpłatnego Wi-Fi. Zgłoś się do recepcji swojego klubu, by otrzymać hasło.

Start Pełen Korzyści

Tylko teraz dla nowych klientów: 50% taniej i pakiet napojów (woda i izotoniki) przez pierwszy pełny miesiąc. Dodatkowo autorski program wprowadzający Dobry Start. Promocja dotyczy także użytkowników kart partnera, którzy dołączając do nas mogą cieszyć się pełnym miesiącem Karnetu Nawodnienie i profesjonalnym wprowadzeniem.

masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami